Ozgle doktorunuza danisin mutlaka cunku o haftada olmasi normal degil baska onlem alinmasi gereken bir sey vardir belki.. bende 30 uncu haftadan sonra bebek buyudukce o baski olmaya basladi ve artti.. doktorumun dedigine gorede buyudukce gogus kafesine baski yaparmis..