260814 ya ben hep erkek hissettim bir kızım var ismini bile hazırlamıştım 12 de doktorum çıkıntı var demişti 15 te yine özel klinik bacak arası boş görüyorum yani dedi yine üstüne basa basa ben de diyorum 12 de olan çıkıntı kaybolmaz büyürdü. %80 kız demesine rağmen hala erkek hissediyorum 😕