Anneeadayi merhaba. Benim dun aksam sancilarim vardi ilk gebelik 40+2. Bir yerde toplaniyor ve karnimin sekli cok garip duruyordu yamuk ve taş gibi. Ama sizin gibi duzensiz oldugu icin hastaneye gitmedim. Nişanim hic gelmedi suyum da gelmedi. Bebek daha kanalda degil sanirim 2 gun once oyle demisti doktor. Bi 10 dk da bi geliyordu sancilar. Bi 3 dk da bi bi 5 dk da bi. Dus aldim gecmedi ama cok duzensizdi. Gece biraz hafifler gibi oldu uyudum. Gece kasilmalarim cok az oldu ama bacaklarim agriyordu. Simdi uyandim yine dun aksaamki gibi kasilmalarim oluyor ama duzensiz. Sizce gitmeli miyim. Bebek daha kanalda degil ama dogum sancisi midir bilmiyorum size sormak istedim