Anneeadayi merhaba benimde çok düzensiz sancılarım şuan 38. Haftadayım bu akşam acile gittim sancım var ama tam çıkmıyo sancı doğum için yeterli açıklıkta yok dedi yolladı eve 5 dakika da bir olunca gel dedi acaba açıklığı arttırmak ve sancıyı düzene sokmak için tavsiyesi olan var mı ona bakabiliriz🙏