gozde91 Kızlar 7haftalık hamileyim bu zamana kadar ara ara sarı akıntılarım oluyor idrar tahlili yaptırdım temiz çıktı. Acaba idrar mı sızıyor ne oluyor anlamadım
DuruDefne_mommy gozde91 yaklaşık 10 haftalık hamileyim ara ara benim de oluyor doktorumlada paylaştım bu durumu normal olabileceğini söyledi kokulu olmadığı ve sapsarı olmadığı süre
gozde91 DuruDefne_mommy yok kokulu değil açık sarı gibi sancı falan da yok. Normal bi durum o zaman teşekkür ederim
gozde91 Gofretinannesi bilmiyorum ki ben ilk gebeliğim de çalışıyordum hiç böyle bişe görmedim ya da farketmedim
Anonimb Ceku256 benim yeşile dönük geliyor arada ama Dr söyledim kokulu olmadığı sürece normal dedi. Kokulu olduğunda nasıl anlayacağım ki sjjsjs yani nasıl bir koku
yasarceyda12 gozde91 canım benimde ara ara oluyor 6 haftalık hamileyim iki doktorada sordum kaşıntı ağrı yanma yoksa normal bol su iç dediler arada sarı oluyor arada normal
Pink29 yasarceyda12 meehaba 8.haftadayım bugün belim çok ağrıyor az önce de sarı akıntım geldı daha önce doktorum akıntıya normal demişti ama bugün sarı gelınce korktum bıraz geçen hafta ıdrar tahlılı yapılmıştı bakterı ve lökosit çıkmıştı acaba ondan Olabılır mı dıyorum siz nasılsınız şu anda 😌