senaal Silanur ben philips latte go 12 çeşit sıcak soğuk kahve yapanını kullanıyorum gayet memnunum.Kahveyi sık tüketiyorsanız öneririm
ddefnos Silanur karaca közde tekli var şu an kullandigim ama 7 yıldır bozulmuyor 🤣 bozulsa arcelik alsam diye bakiyorum Karaca’dan memnunum hiç sorun yaşamadım köpüklü yapıyor ama arcelik başka bide ikili olması misafir için çok kullanisli
Smr28 Talentedmom pardon sizin kullandığınızı sormuştm sütlü olur mu diye arçelik kullanıyorsnz sanırm
canssam Aleffb cam haznesi düştü kırıldı. Temin edilemiyo stokta yokmuş. bi de Sütü yakıyo suyla karıştır dedi çalışan yine de dibine yakıyo.
Momygueen Silanur korkmaz kahvekolik çok memnunum her seferinde köpüklü yapıyo kahveleri ve cezvesi çelik
Talentedmom Smr28 ben normal karaca Türk kahvesi kullanıyorum ama çok kullanmıyorum genelde latte go kahve makinesi var hep onu kullanıyorum