Talentedmom Silanur Arçelik al tek geçerim valla ilk makinem arçelikti sonra slk gibi karaca aldım çok pişmanım karaca alma sakın hiç güzel yapmıyor
Nurbesteee Silanur arçelik en iyisi en köpüklüsü en lezzetli kahveyi o yapıyor telve olan modeli tek geçerim
Rabiul Silanur Beko’nun teklisi var asla istediğim tadı alamıyorum kv de Beko’nun çiftli eski modeli vardı inanılmaz güzel yapıyordu ama bozuldu onunda 🙈
ipekmom_ AnayimBenAna_ bende fakir kaave var hiç köpürtmüyor yaa neden acaba sizde öyle bi problem var mı
Donaldvetomris Silanur ben phillips kullanıyorum tam otomatik olandan çok memnunum ayriyetten karacanın sütle kahve yapan türk kahve makinesi de var.
AnayimBenAna_ ipekmom_ hayır 5 yıldır kullanıyorum çok memnunum. Hangi suyla yapıyosun peki kahveyi çeşme suyumu
Esraa00 Silanur arçelik çokta memnunum ya 5 yıldır kullanıyorum Arkadaşım benden sonra karaca aldı bozuldu 2. Kahve makinesini aldı
ipekmom_ AnayimBenAna_ hayır arıtma var ondan kullanıyorum, binbir çeşit kahve denedim hepsinde aynısı oldu ☹️
buse2507 Silanur karaca kullanıyorum ikili olandan sütlü kahve yapma özelliği var közde kahve özelliği var süt ısıtma özelliği var çok memnunum🥳
Ayse-hambal Silanur Beko çiftli kahve makinesi. Arçeliğin teknesiyle aynı şekli 2 yıldır kullanıyorum hala çok köpüklü gayet güzel lezzetli yapıyor