Canh20 Merhaba , öncelikle sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah 🙏
Tavsiyem spinal olmanız , bende spinal oldum bence çok konforluydu korkulacak hiçbir şey yok bence panik atağı olan biriyim bunu ben diyorsam herkes söyler.
Artısı doğum sonrası uyuşukken karın basma olayını hissetmiyorsunuz uyuşukluk geçene kadar zaten basma işlemi bitiyor.
Genel olanlar uyanır uyanmaz acı çektiklerini söylediler bende en çok bundan korktuğum için spinal olmuştum