ynzl buse2507 yarım litre süte 4 buçuk yemek kaşığı irmik 5 yemek kaşığı toz şeker koyup koyulaşana kadar pişiriyoruz. Koyulaşınca kapatıp yarım paket şekerli vanilin ile 1 tatlı kaşığı tereyağı ekleyip karışıtırıyoruz. Bu kadaaarr. Eğer dilim şeklinde yapmak istersen küçük borcamını önce ıslatıp sonra dök borcama. Ama kaselere de bölebilirsin ❤️ Ben tarçınla yiyorum eşim de hindistan ceviziyle
2cocuk2kopek ynzl öyle valla detaylıya gittiğimde de doktor asistanı bişeyler ikram edeyim dedi dedim ben kahve alayım😅
NoName_ ynzl benim oğlan vişne suyu ve çikolataya hareketliydi detaylıda ama sanırım dondurma daha çok seviyor😁