Kızlarr 21+1’den selamlarr 🌸 🥰 Detaylı ultrasonda vişne suyu, 2 koca çikolata ve yürüyüşe rağmen bana mısın demeyen yan gelip yatan oğlum galiba sütlü irmik tatlısı seviyor 😂😂 Akşam evdeki sütümü değerlendirmek için az bi irmik tatlısı yapayım dedim tarçınla yedim hiç olmadığı kadar hareket hissetmeye başladım. Şimdi yine kalandan biraz yedim yine aynı. Bundan sonra ben her ultrason günü irmik tatlısı yerim artık 😂😂 Sizin bebişler ne yediğinizde hareketleniyor merak ettim ❤️