threebaby_mom Hasrett1 aynen bazen zorluyor benim için hamilelik değil de doğuduktan sonrası gözümde büyüyor nasıl yetişeceğim diye 🫣
Hasrett1 threebaby_mom Allah yardım eder inşallah o günü düşüp stres yapma 2.cocuga da nasıl bakacaz diye düşündük ama oda geçti çok şükür
Tatlisanne42 Hasrett1 ya ne gzl benimde bı oğlum bı kızım var bunuda kız hissediyorum bakalım daha cinsiyeti ogrenmedjm şuan 12+4 uz mide bulantısı fazla benimde çok bel ağrısı oluyor dediğin gibi vajinada ağrı girip çıkıyor bndede aynı baş ağrısı oluyor hap ta kullanmakta istemiyorm
Meyra-tt Benimde 3. Gelcek nasipse 15+6 dayim çok şükür agrim yok simdilik, 8 ve 5 yasinda 2 erkek evladim var bu da yuzde 90 erkek dedi persembe gittim hic acmadi bacaklarini :)
Eminesentepe1 Meyra-tt Bnde merak ediyorum ya sizin de 3 erkek olacak Bnmde öyle 3. De erkek dediler bu Çin takvimine falan bakmıydınız doğruluğu var mı gerçekten 3 erkek olması gözüm korkuyor yaşları da 5 ve 1 buçuk suan da 13 haftalığım hamileliğimde
YaseminNurcanSu Hasrett1 Bizde 29+3 haftalik olduk al benden de o kadar ilk 2 hamileligim de kizlarimin arasi 2 yaş 3. Ile 5 yil ara var ondan mi zorlaniyorum dedim amaaa doktorum dun eski sezeryan yerlerimde acilma olmaya basladigini bel ve kasik agrilarimin onunla alakali oldugunu soyledi hayirlisi ile gelsinleer insallah 😊
Hasrett1 YaseminNurcanSu amin inşallah rabbim hepimize hayırlı sağlıklı bir şekilde kucağımıza almayi nasip etsin inşallah
Tazegelin12 Hasrett1 Benimde 3.gebeliğim 25.haftaya kadar baş ağrısı hiç geçmedi mide bulantısı falan yoktu bi kızım bi oğlum var tekrar oğlum olucak şuan 35+4 olduk şükür
Hasrett1 Tazegelin12 maşallah Allah bağışlasın bende bu hamileligimi erkek hissediyordum çünkü oğlumun hamileligi ile birdi doktor kız deyince çok şaşırmıştım
Cugulibinnazzz Hasrett1 aynı aynı benimde aynı gece uyutmuyor serum fizyolojik yapıyorum öyle rahatliyorum
reyhan03K Hasrett1 benimde 3. Hamileligim maşallah diyeyim iki kızımda da bulantı kusma halsizlik tiksinme bel ağrısı çok zordu bu 3. Ama çok rahatım ne bulantı ne kusma ne halsizlik sadece arada gece kafa ağrım oluyor çok rahatım çok şükür 16. Haftadayiz haftaya cinsiyet öğreneceğiz
Cugulibinnazzz Hasrett1 korkma canım hepsi gelip geçiyor Allah’ın izniyle rabbim hayırlı doğumlar nasip etsin ❤️