Merhaba benim 3.gebeligim en ufak ağır birşey kaldırdığımda belim ağrıyor afedersin vajina içi bile ağrıyor ağrı giriyor baş agrisi var geceleri bazen ,mide bulantısı yok derecede azaldı 16+2 olduk hareketlerini çok az hissediyor gibiyim siz nasilsiniz nasıl geçiyor bı kızım bı oğlum var karnımdaki de kız bebek