vilanelle Eco111 hayır görmez zaten. o zaman dediğim gibi sen bence 13te pik gördün 14te de çatladı, ve adetine 2 gün kaldı şu an galiba. bence hemen gebelik testi ya :)
vilanelle Eco111 belki sonradan çıkar :p gebelik değilse de bugün pik, ama kaç defa yumurtlamış olacaksın sayamadım:) pcos da yok diyosun, bende var pcos ona rağmen doktorum iki defa yumurtlanmaz diyor, ki bence yanlış da
yesildeniz_ Eco111 ikinci yumurtlama büyük ihtimalle değerlendir belki geç döllenmeyle hamile kalırısn
Eco111 vilanelle canım acaba öncekiler yumurtlama mı değildi ayy bende bilemedim hamile miyimm yumurtluyor muyumm neyim been🫢
Eco111 vilanelle ayyy canım aklıma ne geldi simdi ben bugün dr a gittim ya yumurtlama günüm olsa zaten dr demez mi yumurtaların olgunlaşmış diye
vilanelle Eco111 sormasan bişey demiyorlar:p şu innovita teste tekrar baktın mı? Bide flashla falan bakınca görünüyor mu acaba merak ettim? ben de yaptım çünkü ve anca flashla gördüm
Eco111 vilanelle ben yumurtlamayla ilgili görüştüm kuzum aslında zaten bana bu ay yumurta çatlaman olmuş mu bi bakalım dedi kan istedi progesterona bakacaktı işte bugün çıkacak sonuç. Evdeki teste baktım da aynı duruyordu bebeğim.
Eco111 vilanelle kuzuu dr a gittim tahlil sonucu için dr bana bu ay çatlama olmamış dedi dün pik gördüm tahlili verdikten sonra ya onu söyledim pikti test dedim dr anlam veremedi bende bu işten hiçbir şey anlamadım bugün sabaha karşı değerlendirdik ama bakalım hayırlısı
Negatif Kızlar benim 2 gündür Ovülasyonda pik çıkıyordu, bugün sabah iki çizgi de kırmızıyken az önce yeniden yaptım çizgi silikleşmiş. Bu ne demek oluyor