gozde91 Kızlar 2.gebeliğim ama pantolonlar falan kapanmıyor ama çokta gazım var gaz mı yoksa bu kadar erken çıkar var mı çok şaşkınım. İlk gebeliğimde 5.ayda çıkmıştı çünkü 😀
Nazli_3009 gozde91 gaz oluyor genelde hormonlar yüzünden şişiyor bazen hiç olmuyor bazen de hormonlar falan ondan dolayı
Brna-34 gozde91 benimde 2. Gebeliğim pantolonlarim sıkmaya başladı ama hali hazırda karnım çıkmadı bi şişlik hissediyorum ama neyin şişliği bilemedim,doktorun söylemine göre 9 haftalığım adet tarihine göre 11 haftalığım 🙄😎
Minnakpopus gozde91 hormonal dengemiz bozuluyor ve vücut şişiyor regli olamadıkça yoksa şuan bebeniz portakalda vitamin durumunda bebek göbeği olması mümkün değil🫣🫣
gozde91 Nazli_3009 büyük ihtimalle zaten ilk gebeliğim de hiç gaz şikayeti de yaşamamıştım ondan şişti sanırım
Brna-34 Pinar58eslem doktora sormadım ama sağlık ocağında ki ebeye sordum geç döllenme olmuştur ondan kaynaklıdır dedi
patikoo gozde91 benimde ayni ilk gebelikte kendini gosteremeyen karnim ikincide 8 haftada hamile karni oldu😂 ilkte karin kaslarinin arasi genisledigi icin normal. Bebek kucuk ama rahim simdiden kac katina cikiyor suyu fln derken e tabi yarisi da gaz 😂
gozde91 patikoo yarısı kesin gaz ben böyle bir gaz ilk gebeliğim de hiç yaşamadım şimdi patlayacak bomba gibiyim😅
S-nur1 O haftalarda çıkmaz kızlar gazdır sizinki😂 12 haftalığım daha karnım yenilerde küçücük çıktı o da cıplak haliyle belli 4 hafta felan imkansız bebek daha mercimek kadar nasıl göbek olsun😂sağlıkla gelsinler bu arada
gozde91 S-nur1 benim ilk gebeliğimde nerdeyse 5.ay sonu belli oluyordu ama onda hiç gaz sorunum yoktu şimdi pantolonlar kapanmıyor acayip bi şişkinlik oldu ondan dolayı sanırım öyle hissettim☺️
Pink29 S-nur1 merhaba ben de 7.haftadayım akşsam özellıkle yemekten sonra çıkıyor gazdan dolayı mı acababazen de moralım bozuluyor 😌Hıc karnım çıkmayacak mı acaba gelışımı iyi mı dıye