Senanur07 Ben boğa burcu kadınıyım biraz tembellik var sevmediğimiz işlere karşı 😊 yapınca mükemmel iş yapanlardanız her açıdan söylüyorum bunu ama ayağa kalkmamız zor. Kimseye minnet etmeme durumu var bir de her işimi kendim çözmeye çalışırım tanıdığım bütün boğa kadınlarına erkek fatma denilirdi. Ben kötü bir şey olarak görmüyorum mıymıntı değiliz çok ağlak tipleri de sevmeyiz 😊 Benim tavsiyem boğa kızı yetiştireceksin madem ağaç yaş iken eğilir deyip bir düzen oturtmaya çalış her şeyi bir düzen içersinde ilerlerse ona alışır ve salmaz. Alışkanlıklarına çok bağlıdır çünkü.