Hux Kızlar bebişler hangi burç olucak bunun tarihini denk getiren inanan var mı benim ki ikizler olcak (pek istemesem de😀)
AnayimBenAna_ Hux hiç istemesemde balık oldu :) çok nazlı bir kızım var şimdiden belli diğeri akrep mesela çok daha iyi 😂
Babybebi Bby21 kızsa yaşadın bekarken ailesine aşık evlenincede hem aile hem anne babasına aşık oluyorlar nerden biliyorsun diye sorma😂baş harfi ben
adigegul Bby21 çok şanslısın yengecler ailesine çok düşkün olurlar.Oldukça sakinlerdir ama çok duygusaldır.Oğlum yengec burcu iyiki yengeç diyorum
Hux Ozlmulpk inanırmısın bende öyle düşündüm yazıcaktım ama linçlenirim die yazmadım 😀20 mayısta 37+2 olcak zaten bebeğim 2 hafta önden gidiyor aklımdan geçmiyor degil ama 20 Mayıs boga oluyor
df-kumsal Ozlmulpk 😂 bende öyle istiyorum luan 34 haftayım erken gelirmi diye düşünceler kafamın içinde tabiki önce sağlıkta keşke ikizlere denk gelmese 21 mayısa kadar doğrsak 😂
Ozlmulpk Hux ya kararını etkilemek istemem ama önden gidiyorsa deneyebilirsin boğa ikizlerden iyidir 😂
BenimBalBidigim Ceren1996 Ay çok güzel benim annem ve ilk ablamda yengeç 🥰 mükemmel bir iletişimi var yengecin
Hux Ben aslan burcuyum eşim oğlak maşallah çok iyi anlaşıyoruz ama ikizler 3 kişi var ailemde artık yaka sirkiyoruz 😀
012908- AnayimBenAna_ aayy benim kizimda balik herseye nazlanir kirilir 7-24 saat gonlunu almakla ugrasiyorum
AnayimBenAna_ Hux ne zaman ne yapacağı belli olmasada nazlı olmasından iyidir ya 😂 kızım 3.5 yaşında kimseye minnet etmez kendi işini kendi görür öyle ağlamaz sızlamaz
Babybebi a-koroglu benim kızımda aslan burcu yükselenide aslan burcu oğlumda hem yükselen hem kendi burcu aslan hem kız hem erkeği çok iyi tam liderler üçüde cinsiyeti belli değil ama ekimin 2 si akrep yani bu burca yabancıyım bakalım nasıl olacak😂