Ya ben çok gereksiz buluyorum açıkçası bana da daha cinsiyeti belli olmadan adı bu olacak dediler insan sinir oluyor belki bizim de hayalimiz hevesiniz var neden beklentiye giriyorlsr anlamıyorum öyle olunca insan koyacağı varsa da koymak istemiyor bence de bu çağa göre çok uygun değil başka bulun derim