Bebekmert Başvuru yapıp sonucunda ödeme aşamasında yazan var mı yada hesabına yatmaya başlayan var mı ? 1 ay önce doğum yaptım önce başvuru aşamasında yazıyordu şimdi ödeme aşamasında yazıyor
Bebekmert 4207smyy_-_ e devletten doğum yardımı yazınca başvuru yeri çıkıyor . Direk ordan yaptım ben aile sosyal hizmetler yazana girerek
Bebekmert feynnur bilmiyorum araya haftasonu girdiği için gitmedim ama yarın gidip bı sorucam alabiliyor muyum diye
Bebekmert ikibaloglanannesi sordum ama ilk yatan parayı yani 400 TL yatacak bana ikinci çocuk onu çekme ay sonuna kadar diğeri yatar dediler mesaj gelirmiş
Benimennembirmelek Bebekmert kaç günde sonuçlandı ve nereye yatıyor ben 21 nisanda yaptım daha devam ediyor yazıyor
ikibaloglanannesi Bebekmert teşekkür ederim🤍 Ben ikinci oğlumu 15 Nisan’da doğurdum kimliği çıkınca 17 Nisan’da başvurdum da hala devam ediyor yazıyor. Bugün aradım bu hafta yatmaya başlayacak dediler.