Dilekcelik Gunayyy canim onu doktor artik kisa sureli kontrole cagiriyor dahada doguramasaydi bizim akrabaninkini sezeryanla olucakti ama normlele kurtuldu insallah bu haftalarda dogurursun
Nazli67 Gunayyy bende 39+2. Bugün kontrole gittik hiçbir belirti yok yalancı sancı bile yok. Çarşamba gününe kadar gelmezse sezeryanla alalım dedi. Çok canım sıkıldı. Hiç suni sancı deneriz falan demedi. 5 gün daha bekle dedi
TugceSenelKavak Nazli67 bugün benim de kontrolüm vardı 39+6dayız. Nstde sancım çıkmadı. Açıklık da Yok. Salı’ya kadar bekleyelim gelmezse suni ile deneyelim dedi. Size neden direkt sezaryen dedi ki doktorunuz 🙄
Nazli67 TugceSenelKavak bilmiyorum çok canım sıkıldı benimde. normal doğuma adapte etmiştim kendimi sezeryandan da korkuyorum ama hiç suni deneriz demedi Çarşamba gel sezeryan yapalım dedi. Kafam karıştı
TugceSenelKavak Nazli67 inanın sezaryenden daha fazla korkuyorum ben de. Keşke sorsaydınız neden suni denemeden sezaryen diye. Ha sağlık açısından bir sakınca görüp size birşey demediyse bilemiyorum ama normal istiyorsanız öncelikli olarak bunu dile getirin bence.
Totuu Ben de aynen boyle post acmak istemisdim🤣39+2im.yalanci sancim bile yok🤣ama bebek surekli kasilmis durumda,neden bilmiyorum.artik 1-2haftadie oyle.doktor 40+5de filan gel,ilac yazicam dedi,en son 41+3de suni yapariz,eger gelmezse.ama bazilari hic bir belirti yokken bir gunun icinde doguruyormus,bana umut oldu🤔artik akisina biraktim,ne zaman dogarsa dogsun😒😒😒bir de asiri kilo almasinda korkmasam iyiydi😭
Nazli67 TugceSenelKavak canım o an inanki hiç aklıma gelmedi şok oldum resmen. Hergün yürüyüş yapıyorum pilates topuyla hareketler falan yapıyorum normal olsun diye o kadar canım sıkıldı ki. Çıktıktan sonra neden suni verelim demedi diye düşündük eşimle
TugceSenelKavak Nazli67 valla benim 40 haftam yarın doluyor. Ben teklif ettim bugün yatırabilirsiniz ben hazırım diye 😅 birkaç günü daha var Salı’ya kadar bekleyelim dedi 40+4e kadar. Sizinki bir de tam 40 haftada sezaryene almak istemiş.
Nazli67 TugceSenelKavak ne güzel doktor seçimi çok önemli işte normal Doğumu gerçekten destekleyen doktorlar olmalı. Evet tam 40+1 de sezeryan yapacak yani. Ama Pazartesi tekrar gidip suni sancı verelim deneyelim dicem. Şuan seninle gaza geldim 😃
Nazli67 TugceSenelKavak amin canım 🙏🏻 İnşallah bebişler bize sürpriz yaparlar aniden gelirler de suni sancıya gerek kalmaz ☺️