Gunayyy Kizlar 39+2 oldum bu gun.Ama hala dogurmadim. Sanki doguramayacagim gibi geliyor doktora gidiyorum her sey normal diyor. Normalsa neden dogumun hic bir belirtisi yok aranizda boyle olan varmi? Yani bir anda hic bir belirti yokken aniden dogum yapan 😔
TugceSenelKavak Gunayyy 39+5 oldum hiç belirti Yok yalancı sancıların kasılmaların dışında. yarın kontrolüm var yatırın beni doğurtun diyeceğim 😅
Deniz425 Ben de 39+2 yim sizinle aynı her şey normal belirti yok. İlk doğumumda da ben böyleydim bir gecede her şey olup bitmişti, sanırım yine öyle olacağım.
Gunayyy Deniz425 Ay insallah bendede boyle olur yoksa benim bu gidisle doguracagim yok bende sonra hamile Kalamazoo her kes dogurdu bi ben kaldim
Beriliko Deniz425 benimde 2.doğum ilkinde bende 1 günde sancılanıp sBaha doğurdum 39+5 te sizin cinsiyetleri ve işkinin yaşı nedir☺️
Cnmltm Kızlar o gelecegi günü cok iyi biliyor ☺️ Süre azaldıkca sürekli bi bekleyiş içindesiniz dimi bende 38+3deyim bekliyoz🥰🥰
Dilekcelik Gunayyy ilk dogumum 39+5 haftalikken oldu canim simdi 21 haftalik hamileyim ama esimin dayi kizi 40+5 de normelle dogurdu
Reyyank Gunayyy Bende varim 🙈39+3 deyim ne sanci ne baska birsey artik umudum kalmadi gelmiyor benim oglusum da ☺️🙈