Aybklc Canım benim seni o kadar iyi anlıyorum ki stresini , endişeni , korkunu , heyecanla bekleyişini. Bende aynı durumu yaşadım gittim kese boş gittim kese boş bekledik 8. Haftanın sonlarına doğru kürtaj kararı alındı. Düşügümü ben kendim lavaboda gördüm. Keşke ben görmeseydim. ( Tranvam yeni yeni geçiyor ama o korku hep var . ) Yani sana diyeceğim şu ki tek bir doktorla kalma başka doktora da git eğer ki ikiside aynı şeyi söylüyorsa evet kürtaj olman senin için en doğrusu. En başta senin sağlığın önemli üzülme diyemem cunki insan duygularına hakim olamıyor ama sakın kendini suçlama senin için hayırlısı budur belki de öyle düşün ve RABBİME GÜVEN VE İNAN . Bana doktor kürtaj olmam gerektiğini söylediğinde HERSEY RABBİMDEN Demiştim doktor şaşırmıştı kabullenisime ALLAHIMA EMANET ETTİM KENDİMİ Bir de bana masa da kalma ihtimalin yüksek demişlerdi kurtajdan bir gün önce ona rağmen HEP RABBİME GÜVENDIM İNANDIM ÇOK ŞÜKÜR Kİ SAĞLIKLIYIM YINE OLUR RABBİM VERİR YETER Kİ İNANALIM . 🙏
Ne zaman istersen yazabilirsin bu süreçte içindekini konuşmak önemli . Yalnız değilsin bunu bil ve kendini suçlama. 🙏