Kızlar selam, konu hakkında bilgisi olanlar yanıt verirse çok iyi olur epey moralim bozuldu.. Bebeğim ilk başından beri sürekli 1 hafta kadar geriden geliyor ve doktorumuz minyon olduğunu söylüyordu. Bugünkü kontrolümde baktık ki 1 haftadır hiç kilo almamış geçen haftayla aynı ve iyice haftasından geride çıkmaya başladı, nst ve ultrasonum iyi. Doktorum haftaya cumada bu şekilde olursa doğumu başlatması gerektiğini söyledi diğer türlü tehlikeli oluyormuş bu hafta kendi sancın gelirse çok iyi olur dedi. Bu şekilde bir durum yaşayan oldumu ve kendi sancımın gelmesi için neler yapabilirim bu haftada yardımcı olursanız sevinirim 🙏🏻