Ceiydda olumsuz düşünme askım sakın bak hayırrr🥰🫶🏻 güzel düşün güzel şeyler olur 4 üstünde sezeryan yapıyorlar belkı haftaya kanalda ve sancın olur doğum başlar bıtanem ben gecen hafta nst de doktorun bırı hastasına ölçümümüz hatalı olabılıyo bazen doğumda bakıyoruz bebeğe kılosu uygun degılse zaten doğuramazsak alıyoruz demıstı olumlu düşünn Allahın izniyle saglıkla guzel hayırlı doğumlarımız olucakk