Ceiydda ayyy bende doğsun diyorum artık ahaha 😂 ayyy aynı günde olabilir valla aşko zaten herşeyimiz aynı😂 ama benim normalden sezaryene dönebilir haftaya belli olacak herşey bugün doktora gittim kaşıntımdan dolayı gebelik kolestazından şüphelendi tahlil yaptıracağım eğer sonuç kötü çıkarsa direk sezaryene alacak iyi çıkarsa da 13 mayısta çatı muayenesi yapacak ordada sonuç güzel çıkarsa normal doğum yine kötü çıkarsa sezaryen yani 10 gün içinde herşey belli olacak doktor artık doğsun 13 mayısa kadar diyor😂😂 15 mayıstan sonra 4 gün doktorumuz yok o yokken doğurmamı istemiyor o gidene kadar doğurmam için dua etti😂