efeduru Sakin ol içini karartma evet anlatılan ve yorumların genelindeki olaylara bende şahit oldum duydum katılıyorum korkuyoruz ama gönlünü ferah tut benim eşim her doğumda yanımda bebeği gözetliyor normal doğum yaptım hep bebeği gördüm bu sefer spinal sezeryan olacağım oda kapıda bekleyecek senınde bekler sorun olmaz inşallah