efeduru o yüzden bebeğin yakınında hep gözü açık bilen bir yetişkini dikeceğim. Bebeek bakım odasından tutun, kan almaya kadar kendimin ulaşamadığı yetemediği o günlerdee bebeği annem ve eeşimin annesine zimmetlicem başında dursun diye. Çok şükür hastası olduğum hastanede böyle şeyler hiç yaşşanmadı ama insanlaro bilemeyiz. Allahta korusun sakınsın her birimizzden