Alyadnz33 görüştük canım biz saat 11:00 gibi biz hastaneden çıkış yaptık ama çocuğum hastanede malum hafta sonu zaten pazartesi günü yoğun bakım çocuk doktoruyla konuşacağız ama yani asistani bilgi verdi oksijeni bırakmışlar birazcık ÖDEMLİ doğmuştu zaten ödeme inmiş o yüzden biraz da enfeksiyon varmış o enfeksiyon içinde biraz antibiyotik kullanmaya başlamışlar beş milim olarak büyük bir ihtimal o da bir hafta sürer dedi doktor pazartesi yine size bilgi verir dedi pazartesinden cumayı kadar büyük bir ihtimal tutacaklar gibi imize geliyor da bakalım artık ama sağlıklı çok şükür makineye falan bağlı değil sadece ağızdan damla şeklinde veriyorlarmış mamayı ilk gün olduğu için sütüm gelmemişti kendi elbise gelecek ama makinayla çok az geliyor bugün on milim vermişler biberonu alıştırmayın demiştim ben damardan da serum takmışlar makine bağlı falan değildi çok şükür oksijeni de düne göre kendisi almaya başlamış ve daha da ilerletmeye başladığı için oksijeni de kesmişler çok şükür iyi gördüm Rabbim tez zamanda kucağımıza almayı nasip etsin bol bol emzirmeyi nasip etsin