Zeyno_01 sezeryan lami yaptınız bende doğum yaptım gozlemlediler çok hızlı aldığı için 5 saat kuvezde kaldı normal ne gördüm ne dokundum sonra alamamış nefes sonra yoğun bakıma aldılar 4 gün oldu oksijene bağlı entübe ediliyor 😥😥 hayla yoğun bakımda süt sağıp götürüyorum hergun 4 gündür durumu aynı diyorlar hayla nefes alamıyor oksijensiz çok korkuyorum