minikari Kızlar 5+5 haftalığım daha çok yeni kasıklarımda bazen ağrı oluyor bugünde seğirme hissettim sol kasıkta bel ağrım da oluyor ayrıca üşütme de var üşüyorum çok benim gibi olan var mı belirtileri
Ayseguls_baby minikari aynı hafta aynı gündeyiz bende de ara ara oluyor seğirmeler normalmiş rahim büyüyor bebek büyüyor ❤️
nurssmom minikari bunun için dr.a gittiğinde magnezyum iste magnezyum kullan canım ilerleyen zamanlarda bacak arkası kasılması oluyor şimdididen önlemini al magnezyum eksikliği bunu yapabiliyor
minikari Ayseguls_baby bazen de canım bir şey hissetmiyorum çok korkuyorum hemen yorulma halsizlik de oluyor 🥰🌸 sağlıkla kucağımıza alalım insallah
Ayseguls_baby minikari aynıyız hatta diyorum bende bir gariplik mi var niye hiç belirtim yok yorgunluk sık acıkma dışında 😍
minikari Ayseguls_baby ay evet acıkma oluyor ama hiç bir şey de canım istemiyor 🥹🌸 zorla yiyorum Sağlıkla bir de kalp atışlarını duysak en kısa zaman da Allahın izniyle 🤲🏻🌸🌸🌸
Ayseguls_baby minikari ye mutlaka aç kalma ben dün akşam 7 den sonra hiçbir şey yemedim gece lavabodan dönerken fenalaştım kan şekerim düşmüş çok korktuk araştırdık yatmadan biraz önce de atıştırmak lazımmış ufak muz ev yoğurdu gibi tok tutsun diye 🩷
minikari Ayseguls_baby canımsın teşekkür ederim bende zorla yemeye çalışıyorum sende kendine çok dikkat et bol bol su içmeye çalış bide yeşillik havuç ceviz günde 2 yumurta zaten biliyorsundur tüketmeye çalış 🌸💘🌸
Ayseguls_baby minikari evet canım az az sık sık besleniyorum normalde yemekten sonra bir öğün daha yapardım akşam unutmuşum filme daldık gece hemen düştü bugünden itibaren yatmadan önce de yicem mutlaka sen de ye canım ❤️❤️
Ayseguls_baby minikari bir de aklında olsun yeşilliği evde kendin güzelce karbonatlı suda bekletip yıkatıp tüket canım kuzenim hemşire o söyledi. Dışarda sakın yeşillik salata yeme güzel yıkanmamışsa çok tehlikeli bebek için dedi. Yumurtayı çok güzel pişir yarı çiğ bile olmasın dedi bide kabak çekirdeği önerdi müthiş magnezyum kaynağıymış kramp olmaması için yemek lazımmış 😘😘
minikari Ayseguls_baby teşekkür ederim canım çoğu şeyi burada öğreniyorum Allah razı olsun dediğin her şeyi yapıcam dikkat edicem 🌸❤️🤲🏻💘💘 sağlıklı sıhhatli kucağımıza almak nasip olsun
Ayseguls_baby minikari Allah senden de razı olsun canım inşallah sağ salim kucağımıza alırız bebeklerimizi 😍🌸
Ayseguls_baby minikari yazdı canım istediğini kullanabilirsin 3 aya kadar, 3 aydan sonra vitamin takviyelerine geçicez dedi
nurssmom minikari yok şimdi bunun için tekrardan gitmene gerek yok. İstersen sana kullandığım vitamini söylerim yazdırmana gerek yok vitaminler zaten ücretli alınıyor. Benim dr.um kasık ağrım olduğu için yazdı bunu
minikari nurssmom bana da canım multivitamin folik asit verdi yani içeriğinde vardı sanırım alıcam bugün ona başlicam 🌸🤲🏻🌸
minikari Ayseguls_baby bana da yazdı 20 gün kullan geldiğinde duruma göre bakarız dedi 15 20 gün sonra kalp atışı için randevu verdi insallah sağ salim bir duysaydık daha da rahat edicem 🌸🤲🏻🤲🏻🤲🏻🩷 dualarım hepimize insallah
Ayseguls_baby minikari bana 9 mayısa gün verdi duyucaz inşallah canıım günler geçmiyor sanki değil mii 😍 sağlıkla gelsin bebişlerimiz ❤️
Ennur0204 Kızlar bende bişey sormak istiyorum eski reglime göre 8+2 yim ama doktor bana 5+2 dedi kese var içinde gölgemsi şekilde yolk sac da belli oluyor ama bebek henüz görülmedi haftaya kontrole gideceğim sizce bi sıkıntı var mıdır
Ennur0204 Ennur0204 yani ultrason fotoğrafını atabilirim anlayan varsa bakabilir mi ben mi yanlış görüyorum
minikari Ennur0204 canım içini rahat tut geç döllenme falan olabilir doktorun bir sorun görmediyse o sorun olmuyor regl göre 🌸🤲🏻 dua et bol bol