DeneyimliMom Civcivim33 ben şimdi doktora geldim. Muayenede her hangi bir hamilelik belirtisi yok dedi ama kimyasal gebelik olma ihtimaline karşı test istedi. Hcg yüksek bile çıksa kimyasal geçiriyor olabilirsin dedi. Her şekilde elendim bu ayda.
Civcivim33 DeneyimliMom Ben de adet oldum 😥 Mayıs ayı inşallah uğurlu gelir hıdırellez gecesi bugün Allah kimsenin gönlünde bırakmasın isteyen herkese nasip etsin 🙏🏻