Civcivim33 Hala bekliyorum adet olmam gerekiyor hiç bir belirti yok gebelikle ilgili de bişey yok anlamadım gitti 🤷🏻♀️
Hatice_ozbay Civcivim33 bende adet olmadım ama bel ağrısı var kasık ağrısı var sizde var mı öyle şeyler
DeneyimliMom Civcivim33 benim de aynı gündü. Ne gelen var, ne giden ! Kaset test yaptım negatif çıktı. Yarında olmazsam doktora gideceğim
Civcivim33 Hatice_ozbay sadece bel ağrısı var onu da birkaç gün çok yoruldum misafir temizlik derken ondandır diye düşünüyorum
DeneyimliMom Civcivim33 ben şimdi doktora geldim. Muayenede her hangi bir hamilelik belirtisi yok dedi ama kimyasal gebelik olma ihtimaline karşı test istedi. Hcg yüksek bile çıksa kimyasal geçiriyor olabilirsin dedi. Her şekilde elendim bu ayda.