Mariam1 Kahvedelisi var da ben supelendim ben de erken verdim ama 2.30 çıktı sonrası sıfırlandı negatif evet ama Regl belirtim yok geçti ama belki düzeldi diye 5 günü daha var senin gibi kafam karıştı testler bile çizgi vardi
Siyahbeyaz_ https://hizliresim.com/92z1230 kızlar sizce kuruma çizgisi mi adetime 10 kala yapmıştım. Gögsüm de ağrı olduğu icin normal ağrım olmaz. Şuan 7 gün kaldı