Edmr97 bgndgd bakarmisiniz gecen persembe yaptigim test ilk 5 dakkada cikmisti digital test yapmistim negatifti şimdi tekrar test yapmaya kotkuyorum adetim 15 gün gecikti
Mariam1 Kahvedelisi can testlerin gün geçtikçe koyulaşıor bence var ya ben o kadar negatif rağmen hala içimde hamileyim diyorum
Mariam1 Kahvedelisi metrolaif da 0.45 sonra 2.30 çıkınca var düşündüm çünkü erken verdim kan herşeyi geç regl olmadım dün yine kan negatif
Mariam1 Kahvedelisi bana da oyile geliyor ya evet yalancı pozitif olabilir ama canm gitkce koyulaşma omaz madem urfalisin bı soru sana
Mariam1 Kahvedelisi bı hastanyie yanlima olabilir mi iki kere gitim.0.200 acil girişte verdim kan sağlık ocağı 2.30 çıktı ertesi gün o acilde gitim 0.200
Gmzexx Kahvedelisi hamilesin canım bende aynı şekil öğrendim adetime 5 gün vardı böyle silik çıkmıştı şuan 14+4 haftalık olduk çok şükür hayırlı sağlıklı evlat Rabbim nasip etsin inşallah hayırlı olsun 🌸🧿