Kerimova7 Huzurluanne05 inşallah 3.4gune gidicem bazi duruara göre daha erken gidemiyorum o zamana kadar birdaha test yapicam
Kerimova7 yesildeniz_ evet bende öyle gördüm bazi testlerde gorunuyor bazilarinda görünmüyor o yüzden kararsiz kaldim
Kerimova7 Ayse-hambal kuruma değil tatlım birjnde 2.3dakika sonra cikti aşırı silik çizgi birinide denedim onda hiç cikmadi
Kerimova7 Masal777 21regl olacaktım olmadim baya geçti ve utanarak söylüyorum birlikte olunca çok kötü bir ağrı oluyor ilk hamileliyimdede boyleydi
Masal777 Kerimova7 canm gecikmesine bişe diyemem ama o ağrı bı kere bende yaşadım tam ilişki sırasında hastanyielik oldum idrar enfeksiyon çıkmıştı