Kerimova7 Sizce hamilemiyim kendim bakinca daha koyu gözüküyor ve testime azicik su deydi diye tam çıkarmadı
minikpanda0_ Ben göremedim, erken gebelik testi deneyin bence predictor early ile öğrendim ben silik bile çıkmadı pespembe çıktı 2. Çizgi
Kerimova7 Eslem2112 testlerin hepsini denedim birinde çıkıyor digerinde çıkmıyor anlamadım ya bu nasıl bişey
Huzurluanne05 Kerimova7 geç döllenme olabilir o zaman bir kan tahlili verin Rabbim kalbine göre versin cnm
Kerimova7 Masal777 21regl olacaktım olmadim baya geçti ve utanarak söylüyorum birlikte olunca çok kötü bir ağrı oluyor ilk hamileliyimdede boyleydi
Kerimova7 Ayse-hambal kuruma değil tatlım birjnde 2.3dakika sonra cikti aşırı silik çizgi birinide denedim onda hiç cikmadi
Kerimova7 yesildeniz_ evet bende öyle gördüm bazi testlerde gorunuyor bazilarinda görünmüyor o yüzden kararsiz kaldim
Kerimova7 Huzurluanne05 inşallah 3.4gune gidicem bazi duruara göre daha erken gidemiyorum o zamana kadar birdaha test yapicam