azralice Amin inşallah. Yarın kontrolum var tekrar haberdar ederim kızlar. Sizler de yazın mutlaka son durumları
MerveKya Bizde de var sol böbrekte 10mm ye kadar sorun yok dedi sizin 3-4 mm takip ediver Doğuma kadar benim kızımın 8mm dedi takip edilecek heralde
Bvbkcans Kcvelek benim oğlumda da varmış ama pipisinde bitik var ona bağladı doktor doğar doğmaz sünnet olacak
azralice Kcvelek radyolog kontrol etti büyüme devam etmiyor bir sıkıntı yok dedi. Artık kendi doktorun takip eder dedı. 6 ve üzeri risk taşıyor dedi.
esramcinar Kızlar benimde kontrolüm bugündü büyüme yok dedi zaten önemli bi sayıda değilmiş dedi 4.2 çok rahatladım..