Femay Nurellaaaaaaa1212 çok zorlama geliyo bana uydurmasyon. İsim yapmak için yapmışlar gibi bilemiyorum
busrademirerol Nurellaaaaaaa1212 benım de kocam çok inat etti kız olursa tomris istedi tamam bende çok beğendim ama her duyan da köpek ismi gibi dedi anası da beğenmedi de az vazgeçti jele hele erkek olsa dedesinin ismini dedi Hasan / sanırsın dünya mal bırakmış 🤣 Neyse ki kızım oluyor ❤️❤️ eliz Ülkü
Nurellaaaaaaa1212 busrademirerol eliz cok güzell kızımın ismi Elisa Arya ama biz elisarya diyoruz kdldpdl
keyifcivcivi busrademirerol tomris nasıl köpek ismi gibi ya gayet güzel bir isim ben kızıma tomris ismini koyacağım çok hoşuma gidiyor ve çok asil bir isim
Cgzz Survivorda ogeday vardı ya o zaman düşünürdüm Allahım bi anne baba cocuguna neden ogeday ısmını koyar niye bu kötülüğü yapmıslar dıye dnxjsbjdjs
EsoMom_ Nurellaaaaaaa1212 adennn olacaktı skskskskak eşim babam söyleyemez ne acayip isimler falan dedi ırmak diyorum o yüzden bakalım 😀😀😀 O da bana erkek çıkıyormuş bi de işte o zaman Ali cabbar koyarım diyor sksksksk
busrademirerol Nurellaaaaaaa1212 :) biz de suan karnımda hep sesleniyoruz ElizÜlküüüğğğ diye konuşuyoruz sanırım alıştı tepki veriyor 🤣🫶
Rusapolat Nurellaaaaaaa1212 ogeday ismine hiç ısınamadım şuan ya 😂 Sen daha güzel bişey bulursun eminim 😂 bende Erkek olursa rüyamda gördüm ben benim bebeyi Göktuğ olacak. Kız olursa da babası koydu şimdiden Elisa diye 😂😂 Büyük ihtimalle çift isim olacak ikiside. Elyesa Göktuğ/ Elisa Elif 🙂↔️
Nurellaaaaaaa1212 Rusapolat elisa benim kızımın adı kız cok yaramaz oluyorlar haberin olsun kdkdodk 100 tane isim sundum ben evren poyraz gökdeniz üçlüsündeyim
Rusapolat Nurellaaaaaaa1212 haydaaaa e caydım şuan ben ahdnZbdsndnxn aslında Mihrimah ismini çok beğeniyorum. Ama kaybettiğim kızımın adı İkra Mihriydi. O yüzden yanaşasım gelmiyor
Nurellaaaaaaa1212 busrademirerol yaa bende kızıma hep seslenirdm gerçekten doğdu büyüdü ismini çok seviyor. Arada ben elisa değilim aryayım bir de ablayım diyor kdöflföflföföf
Nurellaaaaaaa1212 Rusapolat yemin ederim çok yaramaz oluyorlar. Ben arastırırken de görmüştüm o dönem pek kimsede yoktu bu isim. Bu kadar tahmin etmiyordum sen baska isim bak yavrum lclclclc ismin kaderi vardır mihrimahı da bence beklet biraz
Rusapolat Nurellaaaaaaa1212 mihrimah sonsuza dek bir köşede kalacak. Yüreğim yemez ki. İsmin kaderi olduğuna da gerçekten çok inanıyorum. Bu arada erkek isimlerinden Gökdeniz ismi harika 🫶🏻 bence sen halledersin 😂😂 şu cinsiyetler bi belli olsaydı. Birde sen ikili test yada detay dna yaptıracak mısın
Rusapolat Nurellaaaaaaa1212 benimde pazartesi günü ikili testim var. Hayırlısı olsun. Fetale çok niyetlendim ama sonradan vazgeçtim bende
Nurellaaaaaaa1212 Ayseguls_baby Mevsim5 SuEr_Tu1512 mavideniz9696 Rumeysa12_- etkafa eğer olur da oğluma ogeday ismini koyarsam size söylemicem kdkdlflfpffp
Rumeysa12_- Ay benim de ilk oğlum babası Pars olsun diye tutturdu değiştiremedim, bende Efe ekledim yanına Pars Efe olacak 😂