Doğmamış bebeye don biçmek = kocam. Daha cinsiyeti belli olmasa da kız olursa Talya koyacağım inşallah. Ama eşim erkek olursa Ogeday koymak istiyor. ben cok uzun ve kaba buluyorum. Ama bi tık da kulağa hoş geliyor gibi Sizin de fikrinizi almak istiyorum
Maksat muhabbet olsun biraz da