Kızlar dün de yemiştim biraz önce de yedim. 1 kiloyu gömdüm valla bana mısın demeden. Ekşi bir yaz meyvesi canınız çekmesin diye ismini yazmadım. Gebeliğe bir sıkıntı yaratır mı acaba aşırı mıdır acaba 1 kilo yemek? Normalde böyle fazla yediğim zaman ishal oluyorum ama dün olmadım. Zaten gebelikte kabızlık sıkıntısı oluyormuş acaba ona da iyi gelmiş olabilir mi? Sağolun şimdiden 🌸