Anonimanonim evet evet aşağı doğru vakumlanıyormuş gibi. Ben boyun sırt ağrısı çok yaşadım. Ama kendimi çok kasmıştım sancı sürecinde soğukta bile direkt kasarım, ondan dolayı oldu bence. Vücut hiç karşılaşmadığı bi şeyle karşılaşıyor yeni bir sisteme geçiyor hepsi normal inanın zamanla düzeliyor