Kızlar 3. Gebeliğim. 12 haftalığım kasığımın altında vajinanın üst tarafında ara sıra pıt pıt bişeyler hissediyorum. Yani çok imkansız bir durum biliyorum çok küçük henüz ama bağırsaktan cok uzak bir yerde ve gerçekten kendimi şizofren gibi hissediyorum 😂 en erken 2 ve 3. Gebeliklerinizde hangi haftalarda hissettiniz. İhtimal vermiyorum ama bi kıpırtı olunca da Allah Allaaaahhhhh diyorum