Cesie doktor da öyle söyledi aslında kromozom bozukluğu vardır dedi ama ben hala dediğin gibi düşünüyorum 😢 sonra ben uzun süre bebek istemedim düşündüğüm ay kimyasal gebelik geçirdim gittim genetik test yaptırdım kan pıhtılaşması çıktı hemen yine hamile kaldım iğne kullandım pıhtılaşma için şimdi 2 yaşında kızım var ve 23 haftalık hamileyim 🥰bu arada ben de 37 yaşındayım