Cesie Okadar üzgünüm ve moralim bozuk ki… tüp bebek ile hamile kalmıştım sabah kontrolüm vardı herşey normaldi akşam suyum geldi ve ardından kanamam hemen hastaneye gittim fakat kurtaramadık donmuş embriyomda yok 37 yaşındayım şimdi tekrar sil baştan herşey :(( sağlık olsun bidaha yaparız diyorum ama içim kan ağlıyor güçlü durdukça
tazeannesese Cesie rabbim sana sabır wersin. Hamilelerin dua kapısı açık derler we şuan ezan okunuyor sana çok içten dua ettim. Rabbim hemencecik kendiliğinden ewlatlar nasıp etsin en yakın zamanda. ❤️
Zge12 Cesie başınız sağolsun Rabbim sabır versin şuan seni cennette bekleyen şefaatçilerin var canım Rabbim sizi cennetinde buluştursun. Yeniden doğru zamanda sağlıklı evlatlar nasip etsin ❤️🤲🏻
Cesie tazeannesese Allah razı olsun 🥺 ama normal yolla kalamıyorum tüplerim alındığı için sadece tüp bebek oluyor..ilk denememdi kendimi toparlayınca sürece başlayacağım inşallah 🥺🥺
tazeannesese Cesie tüplerin olmadığı halde ilk denemede ikiz olduysa inşaallah tekrar başladığında da hemen tutar Bu hayatta her şey nasip kısmet, biz elimizden geleni yaptıktan sonra dua edip Allah a tewekkül edelim. Rabbim kalbinize ferahlik wersin 🌸
Canselly Cesie başınız sağolsun bende dün düşürdüm bebeğimi 13. Haftada acınızı çok iyi anlıyorum inşallah birdaha olur umudunuzu kaybetmeyin
Cesie Canselly başımız sağolsun … üzülücez ağlıcaz ama tekrar toparlıcaz Allah’ın izniyle .. ve o güzel duyguyu yaşayacağız hiç merak etmeyin💜🙏🏽
Cesie tazeannesese beni tanımadığınız halde okadar güzel konuştunuzki Allah ne muradınız varsa versin size çok ama çok teşekkür ederim 🥹🥹💜💜🙏🏽🙏🏽
tazeannesese Cesie amiinnn belki senin duan sayesinde dün çok güzel bir haber aldım. Allah seninde ne muradın warsa hemen wersin en kolay şekilde ❤️🥰
imcakir O kadar üzüldüm ki başlığı görünce şok oldum… çok zor benimde bir kaybım vardı anlıyorum ama diyecek bir şey bulamıyorum… Allah sabır versin🤲🏻 Allah bir daha yaşatmasın, hazır olduğunda gönlüne göre sağlıkla versin inşallah🙏🏻
Cesie imcakir çok teşekkür ederim🥺💜 biri erkekti diyordumya son kontrolde diğerininde kız olduğunu öğrendim… ahh ahhh kimseye yaşatmasın rabbim ne diyeyim takdiri ilahi…
Dmttthemum Cesie çok üzüldüm başınız sağ olsun 😢 rahim ağzı uzunluğunuz kontrol edilmemiş miydi acaba belki bundan sonraki hamileliğinizde hemen Serklaj olursanız sizin için daha iyi olur
Cesie Dmttthemum yani bilmiyprumki kontrol ettilermi etmedilermi kimsenin günahına giremem🥺 sabahına kontrolde olup akşamına böyle olması okadar kötüki.. ama bundan sonra daha dikkatli olacaklarına eminim..
Dmttthemum Cesie çok iyi anlıyorum sizi ben de kontrolden iki gün sonra 13 haftalık bebeğimi kaybetmiştim aynı su gelmesi ile inşallah tekrar bebekleriniz olur 🤲🤲
Cesie Dmttthemum yaaa sizdedemi aynısı 🥺🥺🥺🥺 ne diyeceğimi bilemedim benide en iyi siz anlarsınız tekrarı olmasın inşallah