Eeheh o ben oluyorum🙋🏻♀️ilk gebeliğim 84le hamile kaldım düşük yaptım üzüntü stres 94 oldum.Sonra diyetisyenime gittim 4 kilo verdim şimdi tekrar hamile olduğumu öğrendim.İlk gebeligimde buna çok uzulmustum ama şu an uzulmuyorum.Diyetisyen ilk 4 ay kilo verelim.Sonra 6-7 kilo ile doğuma ulaşırız inşallah dedi.Surec nasıl gider bilmiyorum ama bebişim ve ben sağlıklı olalım da kiloyu veririz doğumdan sonra :)