reyhan03K teşekkür ederim canım, bende ikili taramaya 2 hafta önce gitmistim zaten. Ama Yasemin hocaya denk gelemedim sadece persembelerim boş öğretmenim, bazen kongreye falan gitmis. Sana şey sorabilir miyim. İkili tarama sonucun için tekrardan hasbiye hanıma gidecek misin. Ben demiştim bolvadinde gösterebilir miyim sonucu diye galiba risk haritası çıkmayabilir demislerdi