17+5 , unutuyorum sürekli herşeyi sanki 😂😂 eski enerjim yok gibi eski yürüyüşün yarısını yapsam nefesim kesiliyor adeta, geceleri bazen bel bacak oluyor , bir an önce hareketleri hissetmeye başlamak istiyorum, her kontrol öncesi endişe ve korku yükleniyor iyi mi nasıl diye