Beyzaaldemir Kızlarr aklıma takıldı doğum sonrası hastaneden çıkarken giyilecek kıyafet nasıl olmalı? Siz aldınız mı? Aldıysanız link atar mısınız
Suleozkanmavi Beyzaaldemir likralı elbise giydim şiş olmam zannediyordum şiştim doğumdan sonra sankı bebeğimi doğurmamışım gibiydi karnım ☺️
bilgeannee Beyzaaldemir doğum sırasında elbise olmalı ama doğum sonrası fotoğraf çekimi için ayrı alın derim çünkü ağrılarınız olacağı için bol bol dinlenmeli rahat giyinmelisiniz ☺️ Sağlıkla alın kucağınıza
10gamze Beyzaaldemir pjama takımı alın onu giyersiniz hastaneden arabaya arabadan eve olduğu için pjama giydim hep ben
Talentedmom Beyzaaldemir he onu hiç Düşünmedim ama rahat şeyler giymek yazın elbise daha rahat olur sanki
Girlmama Beyzaaldemir pijamayla ciktim zaten arabaya bindik eve geldik eve gelince dus alip baska pijama giydim
esra34_ Girlmama mantıklı olan bu bencede bende öyle yaptım ztn doğum yapmışsın direk eve geliyorsun bı hırka vs alırsın üstüne yeterli
Mrscakir Beyzaaldemir giderken hamile pantolonu, gömleğim ve montum vardı gelirkende aynı şekilde onları giydim 😬