Zhraaltun
DogaLina_ çok teşekkür ederim açıklayıcı cevabınız için, çok iyi geldi bunları okumak.
Bazen sırf “normal doğum yaptım” demek için “normal doğum” istiyorum. Elif hanıma 2.ayda sezaryen istediğimi söylemiştim, kendisi bana sen nasıl istersen öyle olacak demişti çünkü daha önce bir sağlık problemim olmuştu 4 sene once. 36.haftaya geldim 2 hafta once elif hanıma normale karar verdim dedim 6 mayısta konusuruz sanırım çatı muayenesi yapcak o gün. Bilmiyorum biraz olsun yapabileceğimi düşünsem “normal” yapmak isterim ama hiç cesaretim yok ve sanırım bu kadar da kasmama gerek yok hangisi sağlıklı ve hayırlıysa o olsun.
Tekrardan çok teşekkür ederim detaylı cevabınız için, allah çocuklarınızı size bağışlasın❤️