Lillith ben de megada düşünüyorum doğumu, benim ağustosta olacak nasipse ama bir ay önce falan sorduğumda liv ve acıbademler meganın fiyatının 2 katından fazla neredeyse, bence sırf eş aldıkları için influencerlar video çekiyor vs diye popüler olma adına bu fiyatlar diye düşünüyorum, siz yine bir araştırın değişiklik oldu mu bilmiyorum