minussset Banada 33. haftamda açıklık kontrolü yapılmıştı hatta korkup ebeye demiştim doğumu tetiklemez dimi korkuyorum falan diye.O da öyle bir şey yok inanmayın bunları söyleyene,bir parmakla doğum başlasa ohooo demişti.Şuan 37+2’yim hiç tetikleme falan olmadı.Yalancı sancı bile olmadı.Açıklık kontrolüde öyle cok can acıtan korkulacak bir şey asla değil.Çatı kontrolü olmadım daha inşallah açıklık kontrolüyle aynıdır o da cünkü rahat geçmişti.